راهنمای کلی پیگیری سفارشات
☑️تمامی سفارشات ثبت شده در وبسایت هرخوان، تا دو روز کاری آینده بستهبندی و ارسال میگردند. (یعنی به عنوان مثال اگر امروز ثبت سفارش کنید، سفارش شما نهایتاً تا پسفردا ارسال میشود.🧡)
☑️سفارشات بهطور معمول توسط شرکت ملی پست ارسال میشود و بازه معمول دریافت سفارشات از 2 تا 4 روز کاری آینده میباشد. (این زمان کاملاً بستگی به مقصد شما و نحوه ارسال توسط ما دارد.)
⚠️توجه کنید که کد پیگیری سفارشات به شماره تماس شما پیامک میشود، اما اگر کد پیگیری سفارش به هر دلیلی تا 3 روز بعد از تاریخ ثبت سفارش به شماره تماس شما ارسال نشد، میتوانید برای پیگیری سفارش از راههای زیر با ما در ارتباط باشید:
- تماس با پشتیبانی تلفنی: 09301383878 📳 09217262103 📳
- پشتیبانی تلگرام: به آیدی harkhan_ir@
- پشتیبانی اینستاگرام: به آیدی harkhan.ir@
- ثبت تیکت در پنل کاربری اعضای سایت هرخوان
پیگیری بسته پستی (با کد رهگیری)
اگر آشنایی با نحوهی پیگیری از وبسایت شرکت ملی پست ندارید، این آموزش برای شماست.😎

مرحله 1) متنی مثل تصویر بالا، نهایتاً تا سه روز بعد از تاریخ ثبت سفارش توسط تیم هرخوان برای شما پیامک میشود که حامی یک کد پیگیری 24 رقمی میباشد. آن کد را کپی کنید و سپس به آدرس وبسایت شرکت ملی پست ایران به نشانی tracking.post.ir بروید.

مرحله 2) کد پیگیری 24 رقمی را مثل تصویر بالا در کادر مربوطه قرار دهید و بر روی دکمه زرد رنگ بزنید تا مرسوله شما رهگیری شود.

مرحله آخر) مثل تصویر بالا اطلاعاتی در خصوص روز تحویل مرسوله به پست تا زمان تحویل بسته به نامهرسان (پستچی محلهی شما) آورده شده که میتوانید موقعیت مکانی بسته را طی روزهای مختلف هفته مشاهده کنید.
نکته پایانی 1) زمان معمول تحویل بسته به دست شما توسط اداره پست با توجه به محل سکونت شما از 2 تا 4 روز کاری هست (اما اگر بیشتر از این مدت شد، نگران نباشید، حتماً به ما اطلاع بدید تا برای شما پیگیری کنیم.🦋)
نکته پایانی 2) بعضی اوقات سایت ادارهی پست دیر آپدیت میشود. (یعنی ممکنه بعد از 2روز هیچ تغییری در وضعیت بسته نبینید! اما اگر بعداً سر بزنید ببینید که تغییراتی ایجاد شده و بسته تحویل پستچی شده.)
نکته پایانی 3) اگر بسته برگشت خورد چکار کنیم؟ (اداره پست تا 2 مرتبه بستهی شما رو توسط پستچی برای شما میاره. اما اگر در منزل حضور نداشته باشید و به خود دفتر شرکت پست برگشت بخوره، با شما تماس میگیرند که از خود دفتر پسته بسته رو دریافت کنید.)
نکته پایانی 4) اگر بسته دوبار برگشت خورد و نمیتونستم از اداره پست بگیرم چکار کنم؟ (با ما تماس بگیرید تا یکبار دیگه خودمون براتون بدون هیچ هزینهی اضافهای ارسال کنیم. هرخوان همیشه هواتونو داره. نگرانی نداره که😉)